Μια μοναδική προσέγγιση στη μελέτη της διαφήμισης, του μάρκετινγκ, των δημοσίων σχέσεων και των ψηφιακών μέσων σε ένα κέλυφος που σφύζει από δημιουργικότητα.
Στο BSc στην Επικοινωνία, τη Διαφήμιση και το Μάρκετινγκ οι φοιτητές αναπτύσσουν την κατανόηση της θεωρητικής και εμπειρικής βάσης της επικοινωνίας και αποκτούν ευρεία γνώση της πραγματικότητας, για το πώς λειτουργεί η ολοκληρωμένη επικοινωνία στη διαφήμιση, στο μάρκετινγκ, και άλλους σχετικούς κλάδους. Παρέχει μια πλατφόρμα για κριτική, αναλυτική και ανεξάρτητη σκέψη. Στόχος μας είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν επαγγελματική ταυτότητα, γνώσεις και δεξιότητες για να ενισχύσουν τις προοπτικές απασχόλησης, την ακαδημαϊκή πρόοδο και την συνεχή επαγγελματική τους εξέλιξη.
Το πτυχίο CAM εξετάζει τις πρακτικές και τα πλαίσια της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων από την οπτική γωνία της επικοινωνίας, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να γίνετε ένας ικανός, καινοτόμος και ηθικός επαγγελματίας που παρακολουθεί πάντα τις εξελίξεις του κλάδου και τις νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες. Θα αποκτήσετε μια σταθερή βάση στη θεωρία και την πρακτική της επικοινωνίας, η οποία στη συνέχεια εφαρμόζεται πρακτικά σε οργανωτικά πλαίσια καθώς προχωρά το πρόγραμμα σπουδών. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι πολύ γνωστό και σεβαστό από τις βιομηχανίες επικοινωνίας.
Διάρκεια σπουδών:
36 μήνες (3 χρόνια)
Επίπεδο σπουδών:
Προπτυχιακές σπουδές
Τόπος μαθημάτων:
Στις εγκαταστάσεις του AAS College
Γλώσσα διδασκαλίας:
Αγγλική
Intake Οκτωβρίου 2025
Έναρξη Μαθημάτων: 6 Οκτωβρίου 2025
Πρόγραμμα σπουδών:
Βρετανικό
Τύπος Πτυχίου:
Βρετανικό Πτυχίο Bachelor of Arts with Honours
AAS College is set in a modern, purpose – built university campus. Students learn in specially designed lecture rooms and theatre, laboratories, design studios and in flexible teaching spaces. Individual and group study spaces allow students to work alone or collaborate on projects. This course has dedicated graphics studios for workshops, group and independent working. They are equipped with projectors and screens and Macs or PCs or both. There are also campus digital media suites with software including: Adobe Creative Suite.
AAS College is set in a modern, purpose – built university campus. Students learn in specially designed lecture rooms and theatre, laboratories, design studios and in flexible teaching spaces. Individual and group study spaces allow students to work alone or collaborate on projects. This course has dedicated graphics studios for workshops, group and independent working. They are equipped with projectors and screens and Macs or PCs or both. There are also campus digital media suites with software including: Adobe Creative Suite.
Εδώ διευρενούμε τη σύνθετη σχέση μεταξύ γλώσσας και επικοινωνίας, εστιάζοντας σε ανταγωνιστικά μοντέλα επικοινωνίας και την πολυεπίπεδη πολυπρόσωπη φύση του νοήματος στην επικοινωνία, που περιλαμβάνει τη γλώσσα. Διερευνά πώς η κατανόηση των χαρακτηριστικών της γλώσσας πληροφορεί τη μελέτη της επικοινωνίας και πώς ο στοχασμός στην επικοινωνία βοηθά τον προβληματισμό σχετικά με την περίπλοκη φύση της γλώσσας και του νοήματος.
Αυτή η ενότητα εισάγει τους φοιτητές στην έννοια της διαπροσωπικής επικοινωνίας ως ικανότητα και στρατηγική. Εισάγει την ιδέα των διαφορετικών προσεγγίσεων στην απόδοση της επικοινωνίας και τη σημασία του πλαισίου για την επιλογή μιας κατάλληλης ή αποτελεσματικής προσέγγισης. Παρουσιάζει και συζητά μια σειρά από βασικές δεξιότητες επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στη διαπροσωπική αλληλεπίδραση. Η έμφαση δίνεται στην εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διάκρισης συμπεριφοράς, αυτογνωσίας, κριτικής ανάλυσης και βελτίωσης δεξιοτήτων.
Αυτή η ενότητα παρέχει στους φοιτητές μια εκτίμηση της φύσης, του πεδίου εφαρμογής και του εύρους των αρχών του μάρκετινγκ. Αντιπροσωπεύει ένα βασικό υπόβαθρο σε επακόλουθες ενότητες σχετικές με το μάρκετινγκ εντός προγραμμάτων σπουδών.
Σ’ αυτό το μάθημα παρουσιάζεται μια εισαγωγή στη θεωρία και την πρακτική της διαφήμισης. Εξετάζεται ο ρόλος της διαφήμισης στο μάρκετινγκ, οι κύριες δημιουργικές προσεγγίσεις της διαφήμισης, τα διαθέσιμα παραδοσιακά κανάλια μέσων, καθώς και οι ψηφιακές πλατφόρμες και οι σχετικές τεχνικές ψηφιακής διαφήμισης. Διερευνάται πώς έχουν εξελιχθεί τόσο ο κλάδος όσο και οι καταναλωτές και παρέχει στους φοιτητές μια κατανόηση των κοινωνικών και βιώσιμων ανησυχιών στη σύγχρονη διαφημιστική πρακτική, καθώς και το ηθικό και ρυθμιστικό σύστημα του κλάδου.
Αυτή η ενότητα εισάγει τους μαθητές στο υπόβαθρο της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Παρέχει μια βάση για τα πιο εφαρμοσμένα θέματα του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και της ψηφιακής επικοινωνίας. Παρέχει θεωρητική και πρακτική γνώση και κατανόηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων των καταναλωτών και των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή και υπογραμμίζει τις επιπτώσεις στη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ.
Οι φοιτητές θα εξετάσουν θεωρητικές έννοιες και παραδείγματα πρακτικής δημοσίων σχέσεων για να προσεγγίσουν το θέμα, και προτρέπονται να βιώσουν και να προβληματιστούν σχετικά με παραδείγματα δημοσίων σχέσεων. Με το μάθημα να βασίζεται στην ευρύτερη μελέτη των μέσων ενημέρωσης και της επικοινωνίας, ο φοιτητής θα αποκτήσει μια βασική κατανόηση του πώς λειτουργούν οι δημόσιες σχέσεις στις ευρύτερες βιομηχανίες των μέσων ενημέρωσης. Η αξιολόγηση γίνεται με δύο assignments, ένα τεστ στην τάξη (40%) και ένα δοκίμιο (60%).
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους φοιτητές να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στο σχεδιασμό, την εκτέλεση και τη σύνταξη ποσοτικών και ποιοτικών ερευνητικών έργων. Παρέχει μια σημαντική βάση για το έργο του τελευταίου έτους.
Το copywriting είναι ένα ζωτικό μέρος του να είσαι αποτελεσματικός επαγγελματίας επικοινωνίας. Η ενότητα, ενσωματώνοντας τη θεωρία και την ανάλυση με την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων, δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αναπτύξουν τις δεξιότητες για να γράφουν σε μια σειρά ειδών με τεχνική ακρίβεια, δημιουργικότητα και υπευθυνότητα.
Αυτή η ενότητα αναπτύσσει τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εφαρμόζει την προοπτική του «μανατζεριαλισμού» στις βασικές του αρχές. Από αυτή την άποψη, η ενότητα επικεντρώνεται στις 4 βασικές δραστηριότητες διαχείρισης μάρκετινγκ: σχεδιασμός μάρκετινγκ, υλοποίηση μάρκετινγκ, ηγεσία μάρκετινγκ και έλεγχος μάρκετινγκ. Η ενότητα διερευνά επίσης πώς αυτές οι βασικές διευθυντικές δραστηριότητες θα λειτουργούν σε διάφορα πλαίσια μάρκετινγκ.
Αυτή η ενότητα επεκτείνει τη μελέτη της διαπροσωπικής επικοινωνίας εξετάζοντας προηγμένες διαπροσωπικές δεξιότητες που σχετίζονται με συγκεκριμένα επαγγελματικά πλαίσια. Προσφέρει την ευκαιρία να διερευνηθούν οι υποκείμενες θεωρίες και έννοιες, οι οποίες με τη σειρά τους παρέχουν γνώση και κατανόηση των διαδικασιών επικοινωνίας που αφορούν συγκεκριμένες καταστάσεις. Η ανάλυση συμπεριφοράς, ο κριτικός προβληματισμός και η βελτίωση των δεξιοτήτων είναι η καρδιά της ενότητας. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η χρήση εργαστηρίων CCTV του κολλεγίου.
Αυτή η ενότητα προσφέρει μια θεωρητική και πρακτική εικόνα στη δυναμική περιοχή της διαδικτυακής ψηφιακής επικοινωνίας και διερευνά μερικά από τα βασικά ερωτήματα και ζητήματα που αντιμετωπίζουν ακαδημαϊκοί και επαγγελματίες. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να υποστηρίξουν την υλοποίηση στόχων ψηφιακής επικοινωνίας για την υποστήριξη των επιχειρηματικών στόχων, όπως η απόκτηση πελατών, η αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων, η αφοσίωση και η οικοδόμηση κοινότητας. Οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν κριτικά τα χαρακτηριστικά των επιμέρους διαδικτυακών ψηφιακών μέσων και να επιλέξουν κατάλληλα εργαλεία από τη διαθέσιμη γκάμα για την εκτέλεση ψηφιακής επικοινωνίας για την υποστήριξη των οργανωτικών στόχων. Θα βασιστούν στις δημιουργικές τους δεξιότητες για να αναπτύξουν σχέδια μάρκετινγκ περιεχομένου για την υποστήριξη της επίτευξης αντικειμενικού στόχου και να αποκτήσουν τη γνώση για τη διαχείριση και την παρακολούθηση της επιτυχίας των ψηφιακών καμπανιών χρησιμοποιώντας σχετικές μετρήσεις και μέτρα ελέγχου.
Αυτή η ενότητα προσφέρει την ευκαιρία στους φοιτητές να αναπτύξουν γνώσεις για το πώς λειτουργούν οι σχεδιαστές. Στόχος του είναι να αναπτύξει την ικανότητα να συνεργάζεται με σχεδιαστές και να λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ ενός πελάτη και μιας δημιουργικής ομάδας. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να ενημερώνουν αποτελεσματικά τους δημιουργικούς συναδέλφους και πώς να συνεργάζονται αποτελεσματικά και να μεγιστοποιούν τους κοινούς πόρους. Προσφέρει επίδειξη και εκτίμηση των δεξιοτήτων υπολογιστών και κατανόηση του τρόπου βελτίωσης της οπτικής απόδοσης και των δεξιοτήτων παρουσίασης.
Προσφέρει μια θεωρητική και πρακτική εικόνα για τις παραδοσιακές, σχεσιακές, πολιτιστικές και δικτυακές στρατηγικές επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται από οργανισμούς για την αντιμετώπιση των τρεχουσών προκλήσεων και την επίτευξη των οργανωτικών στόχων. Αυτή η κατανόηση αποτελεί τη βάση για την εκτίμηση μιας σειράς θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των προκλήσεων της ηγεσίας, της οργανωτικής αβεβαιότητας και των συγκρούσεων, της αλλαγής και της διαχείρισης κρίσεων. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών που υιοθετούν οι οργανισμοί και να προσφέρουν προτάσεις για βελτιωμένη επικοινωνία, καινοτομία και απόδοση.
Η θεωρία και η πρακτική της διαφήμισης εξελίσσονται συνεχώς και αυτή η ενότητα δίνει στους φοιτητές την ευκαιρία να ενημερώνονται για αυτές τις αλλαγές. Παρέχει μια βαθύτερη εξερεύνηση του ρόλου της δημιουργικότητας στη διαφήμιση και του μεταβαλλόμενου τοπίου των μέσων ενημέρωσης εντός του οποίου ασχολούνται οι επαγγελματίες της διαφήμισης. Εξοπλίζει τους φοιτητές με γνώσεις και δεξιότητες για να αμφισβητήσουν την ακαδημαϊκή έρευνα και να αναλάβουν πρακτικές διαφημιστικές δραστηριότητες.
Η εργασία δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να εφαρμόσουν μεθόδους και τεχνικές για να επεκτείνουν και να εφαρμόσουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους για την Επικοινωνία και τους επιτρέπει να αναπτύξουν περαιτέρω την εννοιολογική, ορθολογική και δημιουργική σκέψη τους στον τομέα της Επικοινωνίας. Ενσωματώνει όλες τις πτυχές της ολοκλήρωσης ενός ερευνητικού έργου, από την επιλογή θέματος έως τη συγγραφή και βασίζεται στις ερευνητικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν στα Έτη 1 και 2.
Σε ένα όλο και πιο παγκόσμιο περιβάλλον, αυτή η ενότητα επιδιώκει να αναπτύξει την κατανόηση των φοιτητών σχετικά με τις κοινωνικοπολιτιστικές, οικονομικές, νομικές και πολιτικές μεταβλητές που θα επηρεάσουν τις διεθνείς διαδικασίες λήψης αποφάσεων και σχεδιασμού ενός οργανισμού και θα επηρεάσουν τις διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ.
Το Rethinking Communication εξετάζει τις θεωρητικές και εννοιολογικές τάσεις που έχουν διαμορφώσει και διαμορφώνουν τη μελέτη της επικοινωνίας. Η ενότητα βασίζεται στην εμπειρία των φοιτητών σχετικά με τις έννοιες της επικοινωνίας και την ποπ-κουλτούρα, αντλώντας από μια σειρά επικοινωνιών, μέσων και πολιτιστικής θεωρίας. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε ιστορικές και σύγχρονες δημόσιες συζητήσεις που σχετίζονται με το πεδίο και να αξιολογούν κριτικά τις μεθόδους και τις εξελίξεις στην επικοινωνία. Η αξιολόγηση γίνεται με δύο εργασίες.
Η ενότητα εξετάζει πώς «διαβάζουμε» τα μηνύματα που μεταδίδονται από τα προϊόντα, πώς χρησιμοποιούμε αυτά τα προϊόντα για να επικοινωνήσουμε τα δικά μας μηνύματα και να κατασκευάσουμε την ταυτότητά μας και πώς οι συζητήσεις των μέσων που περιβάλλουν τα προϊόντα ενισχύουν ή αμφισβητούν αυτά τα μηνύματα. Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρία μέρη που το καθένα βασίζεται στο τελευταίο. Ξεκινά με τη χρήση σημειωτικής για την ανάλυση επωνυμιών και διαφημίσεων με λεπτομέρεια, προχωρά στην εφαρμογή ευρύτερων θεωρητικών συλλογισμών στην αγορά γενικά για να δει τη «μεγαλύτερη εικόνα» και καταλήγει σε σεμινάρια με τη βοήθεια φοιτητών που χρησιμοποιούν το υλικό από τα δύο πρώτα μέρη για να εξετάσουν οποιαδήποτε πτυχή της αγοράς που τους ενδιαφέρει.
Find out what makes AAS a great place to study
Schedule an online meeting to learn more about us and our programmes.
Accepting applications for Fall and Summer terms.
Αξιολογείσαι σε ποσοστό που αγγίζει το 100% από τις εργασίες σου (projects). Δεν υπάρχουν καθόλου γραπτές εξετάσεις και απομνημόνευση.
H κάθε εργασία επιδέχεται κριτική σε καθορισμένη προθεσμία (deadline). Ο καθηγητής υποχρεούται σε προφορικό και γραπτό σχολιασμό (feedback), ο οποίος έχει ως στόχο να τονίσει τα δυνατά και αδύνατα σημεία της δουλειάς σου.
We have an excellent employment record with previous graduates working for some of the Greece’s top Graphic Design agencies while others have established their own creative design companies. Many graduates have successful careers within the wide area of Graphic Design, from advertising agencies to multi-disciplinary design groups. Other career opportunities exist within general design consultancies, in-house design studios, printing, education or freelance work. Our students also successfully progress onto MA Degrees.
Απολυτήριο Λυκείου (μεταφρασμένο στα Αγγλικά)
Αστυνομική ταυτότητα
Πτυχίο αγγλικής γλώσσας (π.χ.: test IELTS: 6,0)
Portfolio
Αίτηση εισδοχής (AAS Application Form)
You should apply direct to the AAS College. We accept applications throughout the year, but advise you to apply early. We would like to receive application forms before 30th of August.
All candidates are required to submit the following documents:
1. A Fully Completed Application
AAS Application Form completed
A scanned copy of your passport
2. English language certificate
Certified Photocopy of English Language qualification(s).
Undergraduate applicants must have a fluent command of the English language which can be proven via the following examinations:
TOEFL: paper based 550 / computer based 213 / Internet based 79-80 or
IELTS: 6,0 or other equivalent qualifications.
Candidates who have not acquired an English language qualification at the time of the submission of their application form are required to submit it at least one month before the commencement of the course.
3. Diploma of previous education
International Baccalaureate (IB) Diploma or six IB Subject Certificates, or A Levels obtained locally
Certified Photocopy of the Diploma of Secondary Education (High School Diploma), along with the final year’s academic transcript
Candidates who have not yet graduated from high school at the time of application, should submit the available academic transcripts from their current year of study, as well as a full transcript from the previous year of study
If the High School Diploma is produced in another language it should be translated and verified in English
4. Portfolio
You can send us approximately 20 examples of your work with a short written commentary. Most of this work
can be in the form of photographs on a CD or a PDF file. It is helpful for us to see examples of your original
drawings too.
submit your documents via email to: admissions@aas.gr
for large files use wetransfer.com
our response:
A member of our staff will contact you in 48 hours.
Accepting applications for 2021 Fall and Summer terms.