Αυτό το μάθημα MA επικεντρώνεται στον ρόλο της οπτικής ταυτότητας μέσα στο branding, με στόχο να παράγει ευέλικτους και δημιουργικούς επαγγελματίες που κατανοούν το σχεδιασμό μέσα σε ένα επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο.
Με γνώμονα την έξυπνη έρευνα και αξιολόγηση, θα εξερευνήσετε τη στρατηγική σκέψη που βασίζεται στις μάρκες και θα δείτε πώς αυτή η στρατηγική μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργική έκφραση. Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα MA εξετάζει την ανάγκη κατανόησης του τρόπου με τον οποίο το branding, η καινοτομία και ο σχεδιασμός συνδέονται, θεωρητικά και στην πράξη, εντός και εκτός εταιρειών και οργανισμών, με τρόπο που συνδέεται με τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων. Θα μάθετε και θα εξερευνήσετε πώς συνδέονται απαραίτητα η επωνυμία και η καινοτομία και εισάγετε μια μέθοδο για τη δημιουργία ισχυρής συνέργειας μεταξύ των δύο, χρησιμοποιώντας τη διαχείριση του σχεδιασμού και τη σκέψη του σχεδιασμού.
Η υιοθέτηση μιας οπτικής προσέγγισης στο θέμα της καινοτομίας με γνώμονα την επωνυμία είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για μαθητές από μια σειρά δημιουργικών κλάδων, όπου μια προσέγγιση με γνώμονα την πρακτική στην ακαδημαϊκή μάθηση αποτελεί το κύριο συστατικό της αναζήτησης γνώσης και νοήματος. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το βασικό πλαίσιο της καινοτομίας που βασίζεται στην επωνυμία και να σας δώσει τη δυνατότητα να ενεργείτε ως «πράκτορας» πολλών νέων διεπιστημονικών έργων, διαδικασιών και συζητήσεων σχετικά με την καινοτομία. Τέλος, αυτό το πρόγραμμα MA είναι χρήσιμο για όσους εργάζονται στο σχεδιασμό, τη διαχείριση του σχεδιασμού, το μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις.
Αυτό το μάθημα MA επικεντρώνεται στο ρόλο της οπτικής ταυτότητας στο branding, με στόχο να παράγει ευέλικτους και δημιουργικούς επαγγελματίες που κατανοούν το σχεδιασμό μέσα σε ένα επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο.
Με γνώμονα την έξυπνη έρευνα και αξιολόγηση, θα εξερευνήσετε τη στρατηγική σκέψη των υποκείμενων εμπορικών σημάτων και θα δείτε πώς αυτή η στρατηγική μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργική έκφραση.
Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα MA εξετάζει την ανάγκη κατανόησης του τρόπου με τον οποίο το branding, η καινοτομία και ο σχεδιασμός συνδέονται, θεωρητικά και στην πράξη, εντός και εκτός εταιρειών και οργανισμών, με τρόπο που συνδέεται με τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων.
Θα μάθετε και θα εξερευνήσετε πώς συνδέονται απαραίτητα η επωνυμία και η καινοτομία, και εισάγουν μια μέθοδο για τη δημιουργία ισχυρής συνέργειας μεταξύ των δύο, χρησιμοποιώντας το design management και το design thinking.
Η υιοθέτηση μιας οπτικής προσέγγισης στο θέμα της καινοτομίας με γνώμονα την επωνυμία είναι ιδιαίτερα κατάλληλη για σπουδαστές από μια σειρά δημιουργικών κλάδων, όπου μια προσέγγιση με γνώμονα την πρακτική στην ακαδημαϊκή μάθηση αποτελεί το κύριο συστατικό της αναζήτησης γνώσης και νοήματος. Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το βασικό πλαίσιο της καινοτομίας που βασίζεται στην επωνυμία και να σας επιτρέψει να ενεργήσετε ως «πράκτορας» ενός πλήθους νέων διεπιστημονικών έργων, διαδικασιών και συζητήσεων σχετικά με την καινοτομία.
Τέλος, αυτό το πρόγραμμα MA είναι χρήσιμο για όσους εργάζονται στο σχεδιασμό, τη διαχείριση του σχεδιασμού, το μάρκετινγκ και τις επιχειρήσεις.
Διάρκεια σπουδών:
13 μήνες
Επίπεδο σπουδών:
Μεταπτυχιακές σπουδές
Education Variants:
Fulltime
Γλώσσα διδασκαλίας:
Αγγλική
Intake Φεβρουαρίου 2024
Induction Start Date:
5 Φεβρουαρίου 2024
Έναρξη μαθημάτων:
12 Φεβρουαρίου 2024
Intake Οκτωβρίου 2024
Induction Start Date:
30 Σεπτεμβρίου 2024
Έναρξη μαθημάτων:
7 Οκτωβρίου 2024
British Degree:
Master of Arts in Design – University of Sunderland
MA Design Stage 1 – Design Ideation (60 credits)
Διαπραγματευτείτε ένα «πρόγραμμα σπουδών» με τους καθηγητές σας για να προσδιορίσετε τα θέματα που σκοπεύετε να μελετήσετε και να αναπτύξετε. Επιλέξτε να ειδικευτείτε σε μια μόνο κατεύθυνση ή εξερευνήστε μια σειρά από διαφορετικές κατευθύνσεις. Οι σπουδές σας θα περιλαμβάνουν πτυχές της πρακτικής δημιουργικού στούντιο που σχετίζονται με την κατεύθυνση (pathway) που έχετε επιλέξει. Εκπονείτε επίσης μια έρευνα στο θέμα ή θέματα που έχετε επιλέξει να μελετήσετε, η οποία θεωρητικοποιεί την επιλογή σας και σας βοηθά σημαντικά στο πρακτικό κομμάτι της μελέτης σας.
MA Design Stage 2 – Design development and Prototypes (60 credits)
Δοκιμάζετε τις ιδέες και τις εμπειρίες σας σε αυτό το στάδιο δημιουργίας πρωτοτύπων πριν από το τελικό αποτέλεσμα στο Στάδιο 3. Εξερευνάτε τις τεχνικές και την εφαρμογή των ιδεών σας. Το πρακτικό και το θεωρητικό κομμάτι της δουλειάς σας συνεχίζουν να αλληλοεπιδρούν και να βασίζονται το ένα στο άλλο.
MA Design Stage 3 – Design Realisation and Production (60 credits)
Δημιουργείτε τα τελικά σχεδιαστικά σας αποτελέσματα που οδηγούν σε ένα portfolio δημιουργικής εργασίας που έχει εξελιχθεί από την πρακτική και τη θεωρητική έρευνα που έχει αναπτυχθεί μέχρι αυτό το σημείο. Μια Έκθεση Αξιολόγησης υποστηρίζει το portfolio σας.
Assessment is 100% coursework and you will be continually assessed throughout the course.
The course is continually assessed through module requirements, allowing students to achieve target awards. Final modules are graded Pass, Merit, Distinction.
Οι σπουδαστές, που δουλεύουν εντατικά κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, αποφοιτούν έχοντας δημιουργήσει ένα υψηλής ποιότητας portfolio έργων και η γνώση τους καλύπτει όλες τις απαιτήσεις του χώρου της διαφήμισης. Τα παραπάνω προσόντα τους καθιστούν περιζήτητους στον επαγγελματικό στίβο.
Find out what makes AAS a great place to study
Schedule an online meeting to learn more about us and our programmes.
Accepting applications for Fall and Summer terms.
You should apply direct to the AAS College. We accept applications throughout the year, but advise you to apply early. We would like to receive application forms before 30th of August.
All candidates are required to submit the following documents:
1. A Fully Completed Application
AAS Application Form completed
A scanned copy of your passport
2. Diploma of previous education
University Degree (Bachelor’s or/and MA) from a recognised University and the relevant transcripts.
3. English language certificate
Certified Photocopy of English Language qualification(s).
Undergraduate applicants must have a fluent command of the English language which can be proven via the following examinations:
TOEFL: paper based 575 / computer based 232 / Internet based 89-90 or
IELTS: 6,5 or other equivalent qualifications.
Candidates who have not acquired an English language qualification at the time of the submission of their application form are required to submit it at least one month before the commencement of the course.
4. Portfolio
You can send us approximately 20 examples of your work with a short written commentary. Most of this work
can be in the form of photographs on a CD or a PDF file. It is helpful for us to see examples of your original
drawings too.
Submit your documents via email to: admissions@aas.gr
For large files use wetransfer.com
Our response:
A member of our staff will contact you in 48 hours.
AAS offer to you
Deciding to start study is an exciting time but the process to actually get there can seem daunting. That’s where we can help. Here’s what you need to be finding out about now. Over the next few weeks we’ll be sending you lots of important information, so if any of your contact details change, we need to know as soon as possible. Please let us know if you change your:
At AAS we pride ourselves on the tailored support we offer to all our students and we want your application and enrolment to go as smoothly as possible. If you have any problems at all, we are here to help.
You will receive an unconditional offer: An Admission Letter by college’s Admissions Office, or a conditional offer: that means that before the commencing of your course you have to submit some documents, or a rejection letter: that means that you don’t cover the requirements of the interested course.
Visa Process
The following documents to be submitted by all non-EU students to the Greek Embassy or Consulate Office closer to you:
You should also have in mind the following:
Accepting applications for 2021 Fall and Summer terms.