Remember, the quality of a design is only as proficient as it is usable
Παρόλο που η γραφιστική και το UX είναι δύο ξεχωριστές ειδικότητες, υπάρχει σημαντική επικάλυψη μεταξύ τους. Οι γραφίστες σχεδόν πάντα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις αρχές του UX — και το αντίστροφο. Μάλιστα, ένα αποτελεσματικό γραφιστικό σχέδιο από τη φύση του ενισχύει τη συνολική εμπειρία του χρήστη, είτε πρόκειται για έναν ιστότοπο, συσκευασία, εκδόσεις ή οποιοδήποτε άλλο προϊόν οπτικής επικοινωνίας.
Αν εργάζεσαι στον τομέα της γραφιστικής ή σε οποιαδήποτε μορφή οπτικής επικοινωνίας, είναι ουσιώδες να κατανοήσεις τη βαθιά σύνδεση μεταξύ του graphic design και του user experience. Έτσι, μπορείς να αξιοποιήσεις βασικά στοιχεία του σχεδιασμού για να βελτιώσεις τη χρηστικότητα, να προκαλέσεις συναίσθημα και να χτίσεις ουσιαστικούς δεσμούς μεταξύ των brands και του κοινού τους.
Αν και το UX είναι ευρέως γνωστό στον κόσμο του σχεδιασμού ιστοσελίδων, είναι εξίσου απαραίτητο σε άλλους τομείς σχεδίου, όπως η εκτύπωση, η σχεδίαση συσκευασιών και η διαφήμιση. UX είναι απλά το πώς ένα άτομο αλληλεπιδρά, εμπλέκεται και βιώνει ένα design. Οι κύριοι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του κάθε UX designer είναι η χρηστικότητα, η αισθητική του σχεδίου, ο ανθρώπινος παράγοντας, η προσβασιμότητα και η λειτουργικότητα.
Ένα βασικό σημείο που πρέπει να θυμάσαι σε κάθε μέσο είναι να σχεδιάζεις με βάση το κοινό. Σε αυτό το πρόγραμμα θα εκπαιδευτείς να σχεδιάζεις έχοντας στο επίκεντρο το κοινό, τον πελάτη ή τον τελικό χρήστη.
Η εμπειρία χρήστη είναι εξαιρετικά σημαντική διότι ακόμη και μία κακή αλληλεπίδραση μπορεί να αφήσει αρνητική εντύπωση για το προϊόν ή την εταιρεία σου. Μία άσχημη εμπειρία μπορεί να βλάψει την προσπάθειά σου να επικοινωνήσεις ή να πουλήσεις κάτι.
Οι σχεδιαστές έχουν έναν πολύπλοκο και απαιτητικό ρόλο. Δεν κάθονται απλά μπροστά από έναν υπολογιστή για να “κάνουν όμορφα πράγματα”. Πρέπει να διαθέτουν ανοιχτό και δημιουργικό μυαλό και να αγαπούν να αναρωτιούνται συνεχώς, “Γιατί;”
Οι σχεδιαστές είναι επίσης marketers και υποστηρικτές των brands. Οι εταιρείες τούς εμπιστεύονται για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους με τρόπο που να μεγιστοποιεί την απήχηση και τα έσοδα.
Η παροχή ποιοτικής εμπειρίας χρήστη σημαίνει ότι το σχέδιό σου πρέπει να είναι κατανοητό, προσβάσιμο και να καλύπτει τις ανάγκες του κοινού σου. Το να τραβήξεις την προσοχή κάποιου είναι το πρώτο βήμα για μια καλή εμπειρία χρήστη — το δύσκολο κομμάτι είναι να κρατήσεις αυτή την προσοχή. Αν το καταφέρεις, έχεις ήδη κάνει ένα σημαντικό βήμα προς το να κερδίσεις το ενδιαφέρον τους για το προϊόν σου.
Διάρκεια σπουδών:
13 μήνες
Επίπεδο σπουδών:
Μεταπτυχιακές σπουδές
Education Variants:
Fulltime
Γλώσσα διδασκαλίας:
Αγγλική
Intake Οκτωβρίου 2025
Induction Start Date:
29 Σεπτεμβρίου 2025
Έναρξη μαθημάτων:
6 Οκτωβρίου 2025
British Degree:
Master of Arts
Αυτό το μάθημα παρέχει στους φοιτητές τα απαραίτητα κριτικά, πρακτικά και διανοητικά πλαίσια για να ξεκινήσουν, να αξιολογήσουν, να διαπραγματευτούν και να αναπτύξουν μία βιώσιμη δημιουργική πρακτική στο αντίστοιχο πεδίο τους.
Το μάθημα συνδυάζει παρουσιάσεις από επαγγελματίες και ερευνητές, προσφέροντας ένα φόρουμ για συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των φοιτητών.
Εστιάζει στην ανάπτυξη έρευνας βασισμένης στην πρακτική, με πρωτοβουλία των ίδιων των φοιτητών, καθώς και στην καθιέρωση μιας βιώσιμης δημιουργικής και κριτικής εμπλοκής.
Θα εισαχθούν προχωρημένες ψηφιακές και αναλογικές δεξιότητες, τεχνολογίες και διαδικασίες.
Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τις δικές τους δεξιότητες, τις ανάγκες του έργου τους και τις απαιτήσεις σε πόρους.
Το μάθημα προσφέρει στους φοιτητές την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις, καθώς και να εξετάσουν την πιθανότητα έναρξης διεπιστημονικών ή στρατηγικών συνεργασιών.
Αυτό το μάθημα δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές να αναπτύξουν κατανόηση των αναγκών του χρήστη και να αμφισβητήσουν το υπάρχον, μέσω ανεξάρτητης, καινοτόμου και ανατρεπτικής σκέψης.
Οι φοιτητές θα παρατηρήσουν και θα αναπτύξουν ενσυναίσθηση με τον στόχο-χρήστη.
Το μάθημα θα τους καθοδηγήσει στη διαδικασία της αμφισβήτησης: αμφισβητώντας το πρόβλημα, τις παραδοχές και τις συνέπειες, επιτρέποντας έτσι μία βαθύτερη διερεύνηση και κριτική αξιολόγηση της γνώσης και της κατανόησης της ευρύτερης θεωρητικής εξέλιξης του σχεδιασμού ως επιστημονικό πεδίο.
Αυτή η ενότητα επεκτείνει τις γνώσεις των φοιτητών σχετικά με την εμπειρία χρήστη, τη σχεδιαστική σκέψη και το σχεδιασμό υπηρεσιών, παρέχοντας δημιουργική κατεύθυνση και υποστήριξη για την αναδυόμενη πρακτική τους. Καλύπτει θέματα όπως η κατασκευή αφήγησης, τα αναδυόμενα ψηφιακά θέματα, η παγκοσμιοποίηση, η τοπική προσαρμογή και η αισθητική.
Με έμφαση στη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές, οι φοιτητές αναπτύσσουν στρατηγικές και μεθόδους έρευνας για την επίλυση προβλημάτων, τον εντοπισμό ευκαιριών, τη διαμόρφωση καινοτομίας, τη δημιουργία πρωτοτύπων και τη δοκιμή. Η ενότητα περιλαμβάνει μια συγκεντρωμένη περίοδο πρακτικής έρευνας και κριτικής, προκαλώντας τους φοιτητές να εξερευνήσουν σύγχρονα ζητήματα και να σχεδιάσουν λύσεις για κοινωνικό αντίκτυπο. Τους προετοιμάζει επίσης να παράγουν μια πρακτικά καθοδηγούμενη και κριτικά ορθή πρόταση έργου που δημιουργεί τη βάση για το Master’s Project τους.
Αυτή η ενότητα στοχεύει να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την πλοήγηση στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο του design στον 21ο αιώνα. Από την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση έως τις ανησυχίες για τη βιωσιμότητα, οι σχεδιαστές αντιμετωπίζουν πολυάριθμες και περίπλοκες προκλήσεις. Μέσα από διαλέξεις, εργαστήρια και πρακτικά έργα, οι φοιτητές θα μάθουν για τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες και πώς να τις εφαρμόσουν στο πλαίσιο του σχεδιασμού UX και υπηρεσιών. Η ενότητα θα διερευνήσει επίσης τις ηθικές και κοινωνικές επιπτώσεις αυτών των τεχνολογιών, ενθαρρύνοντας τους να σκεφτούν κριτικά τον ρόλο του σχεδιασμού στη διαμόρφωση του μέλλοντός μας. Συνδυάζοντας την τεχνολογία αιχμής με τη βαθιά κατανόηση των κοινωνικών και ηθικών επιπτώσεων, θα είναι εξοπλισμένοι για να δημιουργήσουν βιώσιμα, ηθικά και κοινωνικά υπεύθυνα προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν θετικό αντίκτυπο στον κόσμο.
Αυτή η ενότητα παρέχει μια περίοδο διαρκούς δημιουργικής δέσμευσης με κίνητρα και εξάσκηση. Φέρνει σε επίλυση ένα σύνολο εργασιών σχετικών με την περιοχή εστίασης του μεταπτυχιακού προγράμματος του φοιτητή, είτε σχεδιασμού αλληλεπίδρασης, σχεδίασης υπηρεσιών ή σχεδιαστικής σκέψης. Η ενότητα υλοποιεί βασικές δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση, την τεκμηρίωση, την αξιολόγηση και τη διάδοση της δημιουργικής και καθοδηγούμενης από την πρακτική ερευνητικής διαδικασίας σε σχέση με αυτούς τους τομείς. Τέλος, διευκολύνει επίσης μια διαρκή ανεξάρτητη περίοδο έρευνας μέσα σε ένα σαφώς καθορισμένο δημιουργικό σώμα πρακτικής, που υποστηρίζεται από την εξερεύνηση μιας σειράς αποδεικτικών στοιχείων κρίσιμων και συμφραζόμενων πλαισίων σε μια τελική έκθεση – report.
Assessment is 100% coursework and you will be continually assessed throughout the course.
The course is continually assessed through module requirements, allowing students to achieve target awards. Final modules are graded Pass, Merit, Distinction.
Το πτυχίο ΜΑ θα βοηθήσει περαιτέρω τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας των σπουδαστών στον τομέα της Γραφιστικής και της Οπτικής Επικοινωνίας – αναγνωρίζοντας τις ατομικές, πρακτικές και διανοητικές, ικανότητες του καθενός. Παρόλα αυτά, το ΜΑ Graphic Design δε θεωρείται μόνο ωφέλιμο για την καλύτερη εξέλιξη στον επαγγελματικό τομέα καθώς αναγνωρίζει την αξία της προσωπικής ανάπτυξης και ικανοποίησης.
Find out what makes AAS a great place to study
Schedule an online meeting to learn more about us and our programmes.
Accepting applications for Fall and Summer terms.
You should apply direct to the AAS College. We accept applications throughout the year, but advise you to apply early. We would like to receive application forms before 30th of August.
All candidates are required to submit the following documents:
1. A Fully Completed Application
AAS Application Form completed
A scanned copy of your passport
2. Diploma of previous education
University Degree (Bachelor’s or/and MA) from a recognised University and the relevant transcripts.
3. English language certificate
Certified Photocopy of English Language qualification(s).
Undergraduate applicants must have a fluent command of the English language which can be proven via the following examinations:
TOEFL: paper based 575 / computer based 232 / Internet based 89-90 or
IELTS: 6,5 or other equivalent qualifications.
Candidates who have not acquired an English language qualification at the time of the submission of their application form are required to submit it at least one month before the commencement of the course.
4. Portfolio
You can send us approximately 20 examples of your work with a short written commentary. Most of this work
can be in the form of photographs on a CD or a PDF file. It is helpful for us to see examples of your original
drawings too.
Submit your documents via email to: admissions@aas.gr
For large files use wetransfer.com
Our response:
A member of our staff will contact you in 48 hours.
AAS offer to you
Deciding to start study is an exciting time but the process to actually get there can seem daunting. That’s where we can help. Here’s what you need to be finding out about now. Over the next few weeks we’ll be sending you lots of important information, so if any of your contact details change, we need to know as soon as possible. Please let us know if you change your:
At AAS we pride ourselves on the tailored support we offer to all our students and we want your application and enrolment to go as smoothly as possible. If you have any problems at all, we are here to help.
You will receive an unconditional offer: An Admission Letter by college’s Admissions Office, or a conditional offer: that means that before the commencing of your course you have to submit some documents, or a rejection letter: that means that you don’t cover the requirements of the interested course.
Visa Process
The following documents to be submitted by all non-EU students to the Greek Embassy or Consulate Office closer to you:
You should also have in mind the following:
Accepting applications for 2021 Fall and Summer terms.