“Η διαφήμιση αποτελεί την ικανότητα να αισθανόμαστε, να ερμηνεύουμε ... να βάζουμε τους ίδιους τους κτύπους της καρδιάς μιας επιχείρησης στην τυπογραφία, το χαρτί και το μελάνι” - Leo Burnett
Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους σπουδαστές για μια καριέρα στη δημιουργική διαφήμιση και ενθαρρύνει επίσης τη δημιουργική σκέψη. Διδάσκεται από μια ομάδα επαγγελματιών της διαφήμισης και ακαδημαϊκών θεωρητικών, η οποία εξοπλίζει τους σπουδαστές με σύγχρονες γνώσεις για να κατανοήσουν τις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές κάθε επιπέδου της διαφημιστικής βιομηχανίας, από το σχεδιασμό έως τη δημιουργική παραγωγή και παρουσίαση.
Οι σπουδές υποστηρίζονται από θεωρητικά μαθήματα και live projects προερχόμενα από τη βιομηχανία, καθώς και από τη συμμετοχή των σπουδαστών σε διαγωνισμούς. Εξοικειώνονται με ένα ευρύ φάσμα μέσων όπως εκτύπωση, τηλεόραση, ambient, guerrilla, το διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter και το Facebook.
Κατά το πρώτο έτος το πρόγραμμα ξεκινά με μαθήματα ανάπτυξης και δημιουργίας ιδεών, και συγκεκριμένα διαφημιστικά briefs. Στο δεύτερο εξάμηνο οι εργασίες διευρύνονται για να συμπεριλάβουν τυπογραφία, layout και δεξιότητες υπολογιστών.
Κατά το δεύτερο έτος, οι σπουδαστές καταλαβαίνουν ότι, «η ιδέα» είναι ο βασιλιάς και η έμφαση μετατοπίζεται στην ανάπτυξη ορθών διαφημιστικών στρατηγικών που αποτελούν τη βάση για αυτές τις ιδέες. Το copywriting και η γραφιστική για τη διαφήμιση αποτελούν σημαντικό μέρος της διδασκαλίας. Οι σπουδαστές έχουν επίσης την ευκαιρία να αποκτήσουν δεξιότητες επεξεργασίας φωτογραφιών, βίντεο και ήχου.
Η διαφήμιση είναι, και ήταν πάντοτε, ένας από τους πιο δυναμικούς και συναρπαστικούς τομείς που οι δημιουργικοί σπουδαστές μπορούν να επιλέξουν. Ιδιαίτερα με την έκρηξη των νέων μέσων, όπως το Διαδίκτυο, η βιομηχανία της διαφήμισης χρειάζεται ταλαντούχους και αφοσιωμένους ανθρώπους όπως ποτέ άλλοτε.
Διάρκεια σπουδών:
36 μήνες (3 χρόνια)
Επίπεδο σπουδών:
Προπτυχιακές σπουδές
Τόπος μαθημάτων:
Στις εγκαταστάσεις του AAS College
Γλώσσα διδασκαλίας:
Αγγλική
Intake Φεβρουαρίου 2024
Έναρξη Μαθημάτων:
12 Φεβρουαρίου 2024
Intake Οκτωβρίου 2024
Έναρξη Μαθημάτων:
7 Οκτωβρίου 2024
Πρόγραμμα σπουδών:
Βρετανικό, του Πανεπιστημίου του Sunderland
Τύπος Πτυχίου:
Βρετανικό Πτυχίο Bachelor of Arts with Honours
AAS College is set in a modern, purpose – built university campus. Students learn in specially designed lecture rooms and theatre, laboratories, design studios and in flexible teaching spaces. Individual and group study spaces allow students to work alone or collaborate on projects. This course has dedicated graphics studios for workshops, group and independent working. They are equipped with projectors and screens and Macs or PCs or both. There are also campus digital media suites with software including: Adobe Creative Suite.
AAS College is set in a modern, purpose – built university campus. Students learn in specially designed lecture rooms and theatre, laboratories, design studios and in flexible teaching spaces. Individual and group study spaces allow students to work alone or collaborate on projects. This course has dedicated graphics studios for workshops, group and independent working. They are equipped with projectors and screens and Macs or PCs or both. There are also campus digital media suites with software including: Adobe Creative Suite.
Introduction To Advertising 1 (20 credits)
Εισαγωγή στις βασικές αρχές της διαφήμισης με έμφαση στην εννοιολογική διαδικασία και ανάπτυξη και βασικές μεθοδολογίες και τεχνικές διαφήμισης. Το υλικό του μαθήματος καλύπτει διάφορους λειτουργικούς τομείς της διαφήμισης και της ολοκληρωμένης προώθησης ενός brand, συμπεριλαμβανομένου του δημιουργικού, των μέσων ενημέρωσης, της έρευνας, της συμπεριφοράς των καταναλωτών, της προώθησης πωλήσεων και της διαδραστικής διαφήμισης. Ερευνάται επίσης ο τρόπος με τον οποίο η διαφήμιση σχετίζεται με την κοινωνία σε πολιτιστικά, κοινωνικά, ηθικά και ρυθμιστικά πλαίσια. Οι σπουδαστές θα επικεντρωθούν στον εντοπισμό και την επίλυση μεγάλων προβλημάτων, τον ορισμό του concept, τον σχεδιασμό για ανθρώπινη αλληλεπίδραση, το branding ψηφιακών χώρων, την επαναληπτική βελτίωση, τη δημιουργία πρωτοτύπων και την επικοινωνία καινοτόμων λύσεων. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού οι σπουδαστές θα εξασκηθούν στη μετάδοση των ιδεών τους με κριτικές και μέσω παρουσιάσεων.
Introduction To Advertising 2 (20 credits)
Αυτό το εισαγωγικό μάθημα περιλαμβάνει μια επισκόπηση του κλάδου της διαφήμισης, των τάσεων και μεθόδων εργασίας. Οι σπουδαστές αναλύουν τις διαφημίσεις τόσο σε ραδιοφωνικές όσο και σε τηλεοπτικές εκστρατείες.
Εξοικειώνονται με την ορολογία της διαφημιστικής βιομηχανίας καθώς και με τα διάφορα μέσα που χρησιμοποιεί. Ενθαρρύνονται να αξιολογούν κριτικά μερικά από τα βασικά επιχειρήματα σχετικά με το ρόλο που παίζει η διαφήμιση σε κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά και marketing περιβάλλοντα.
Το μάθημα επιδιώκει επίσης να ενθαρρύνει τους σπουδαστές να αναγνωρίσουν τη συμβολή της διαφήμισης στον ευρύτερο κλάδο των επικοινωνιών στο σύνολό της και τη σχέση και τη συνάφειά της με τη γραφιστική και το marketing. Οι σπουδαστές γνωρίσουν επίσης τις δομές της διαφημιστικής εταιρείας και τους τρόπους με τους οποίους σχεδιάζει και εκτελεί τις δημιουργικές της καμπάνιες μέσω της διαχείρισης λογαριασμού, της παραγωγής μέσων και του προγραμματισμού, καθώς και τις διαφορές μεταξύ «below the line» και «above the line» εκστρατείες καθώς και campaigns «through the line».
Το μάθημα εστιάζει επίσης στην ανάδειξη των ιδεών και των στρατηγικών ως κομβικά σημεία στη διαδικασία της διαφήμισης.
Introduction to Digital Image Making (20 credits)
Τα κύρια θέματα αυτού του μαθήματος βασίζονται σε δεξιότητες βασικού έως μέσου επιπέδου σε Photoshop, Illustrator, output for print & web.
Οι τεχνικές δεξιότητες αναπτύσσονται μέσα από μια σειρά δημιουργικών φωτογραφικών εργασιών όπου η εστίαση είναι στη δημιουργία εικόνας. Οι εργασίες εξερευνούν μια σειρά φωτογραφικών ειδών, όπως πορτραίτο, νεκρή φύση και ντοκιμαντέρ.
Introduction to Visual Communication (20 credits)
Το μάθημα διερευνά τις θεμελιώδεις αρχές του δισδιάστατου σχεδιασμού και πώς αυτές οι αρχές σχετίζονται με την οπτική επικοινωνία. Μέσω της άμεσης, πρακτικής συμμετοχής σε εργασίες και ανεξάρτητα έργα, οι σπουδαστές αναπτύσσουν τη δική τους μοναδική «οπτική γλώσσα». Τονίζεται ο πειραματισμός με τη σύνθεση, την οπτική ιεραρχία, τον τυπογραφικό σχεδιασμό, την αλληλεπίδραση χρωμάτων και την οπτική αφήγηση. Επικεντρώνεται επίσης στην εύρεση της «φωνής» κάποιου, πιο συγκεκριμένα της μορφής, του σχήματος, της γραμμής, του χώρου και του χρώματος που είναι κεντρικά σε ένα προσωπικό λεξιλόγιο. Επίσης, είναι μια εισαγωγή στις διάφορες πτυχές της γραφικής επικοινωνίας και καλύπτει μεταξύ άλλων: concepts, τυπογραφία, layout και γενικές τεχνικές γραφικών.
Design Theories, Practitioners and Context (20 credits)
Αναπτύσσεται η γνώση και η κατανόηση των σημαντικών θεωρητικών και ιστορικών πλαισίων που έχουν διαμορφώσει τον σύγχρονο σχεδιασμό, ανοίγοντας δημιουργικές δυνατότητες στη δουλειά των σπουδαστών. Αυτό το μάθημα εισάγει μια σειρά σχεδιαστικών φιλοσοφιών, προσεγγίσεων και σκέψης, και εξοικειώνει τους σπουδαστές με το έργο σημαντικών επαγγελματιών σχεδιασμού.
Αποκτάται μια ευρεία άποψη για τους κλάδους του σχεδιασμού, μέσω διαλέξεων και σεμιναρίων που έχουν σκοπό να προκαλέσουν ευρύτερη συζήτηση.
Αναπτύσσονται αναλυτικές και ερευνητικές δεξιότητες διερευνώντας θέματα στη θεωρία και την ιστορία του σχεδιασμού μέσω εργασιών.
Introduction to Motion Graphics (20 credits)
Αναπτύσσονται δεξιότητές στον σχεδιασμό με κίνηση (motion graphics), με μια σειρά προσεγγίσεων και τεχνικών που επιτρέπουν τη σχεδίαση, την επεξεργασία και τη δημιουργία ταινιών χρησιμοποιώντας κινούμενα γραφικά και ειδικά εφέ.
Εξοικείωση με την οπτικοακουστική γλώσσα των μέσων που βασίζονται στο χρόνο και χρήση μιας σειράς από βιομηχανικά πρότυπα λογισμικού για την επικοινωνία σχεδίων και ιδεών. Οι σπουδαστές μαθαίνουν πώς να δημιουργούν και να συγχρονίζουν κινούμενα γραφικά, βίντεο, ήχο, κινούμενα στοιχεία και οπτικά εφέ για να δημιουργούν δυναμικές και αποτελεσματικές ταινίες.
Οι παρουσιάσεις και τα πρακτικά μαθήματα στούντιο βοηθούν να επεκτείνουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους για τις τεχνικές, εξετάζοντας πώς ταιριάζουν στο ευρύτερο δημιουργικό πλαίσιο του σχεδιασμού και της επικοινωνίας. Οι πρακτικές εργασίες επιτρέπουν τον πειραματισμό και την επίδειξη τεχνικών και δημιουργικών ικανοτήτων καθώς και την εξερεύνηση της χρήσης και της εφαρμογής αυτών των τεχνολογιών.
Branding, Position and Identity (20 credits)
Το μάθημα διερευνά τη θέση που κατέχει η επωνυμία (brand) σε ένα συνολικό περιβάλλον επικοινωνίας, στο marketing γενικά και κυρίως σε μια διαφημιστική καμπάνια. Ο σπουδαστής εισάγεται στη σχέση και τις διαφορές μεταξύ του προϊόντος και της επωνυμίας και τη σημασία της προσωπικότητας της μάρκας και της θέσης της στην αγορά.
Η εργασία θα περιλαμβάνει μια εξερεύνηση των διαφόρων βιομηχανιών όπου το branding είναι μια σημαντική λειτουργία, όπως οι βιομηχανίες υπηρεσιών, χρηματοοικονομικών, λιανικής και διαχείρισης. Διερευνάται η σημασία της ανάπτυξης της ταυτότητας και της προσωπικότητας της επωνυμίας και ο ρόλος που έχει στην αντιμετώπιση και διαμόρφωση των αναγκών και των επιθυμιών των καταναλωτών. Συζητούνται ζητήματα που σχετίζονται με την επωνυμία, όπως γιατί υπάρχει η επωνυμία, γιατί είναι σημαντική, η κατάστασή της και η συνεισφορά της διαφήμισης σε αυτήν.
Advertising, The Campaign (20 credits)
Η ενότητα εξετάζει μια συντονισμένη προσέγγιση για την εργασία σε διαφημιστικές καμπάνιες.
Ενθαρρύνει τους σπουδαστές να αρχίσουν να εργάζονται πιο στενά σε δημιουργικές ομάδες και να συνεργαστούν σε μια εξαμηνιαία σειρά διαφημιστικών εκστρατειών, που επιδιώκουν να ενσωματώσουν τις πτυχές εργασίας της διαφημιστικής εταιρείας. Η εργασία βασίζεται στη δημιουργική πλευρά του κλάδου και οι σπουδαστές αναμένεται να αποκτήσουν επίγνωση μέσω της εργασίας γραμμής και τον αντίκτυπο μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης.
Οι σπουδαστές θα ασχοληθούν με όλες τις πτυχές της εργασίας σε μια διαφημιστική εταιρία, σε τομείς όπως οι σχέσεις με τους πελάτες, η κατασκευή και η σύνταξη του συνοπτικού υλικού, η γλώσσα, η μορφή, η ανάθεση εργασίας, η πειθώ και η ρητορική, η επωνυμία, οι δημιουργικές προσεγγίσεις και η εργασία με προθεσμίες.
Η εργασία θα πρέπει επίσης να βασίζεται στην ανάγκη για την ισχυρή «ιδέα», σε μια μορφή καμπάνιας που θα ξεπερνά τις διαφορετικές επιλογές μέσων και θα μπορεί να εκφραστεί με διαφορετικούς δημιουργικούς τρόπους, ανάλογα με την επιλεγμένη λύση μέσων.
Advertising Practice, the BOOK 1 (20 credits)
Η διαφημιστική βιομηχανία υποχρεώνεται από τους πελάτες της να παράγει δημιουργικές και αποτελεσματικές λύσεις για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων επιχειρηματικών προβλημάτων και προκλήσεων. Το μηχανοστάσιο της δουλειάς κάθε εταιρίας είναι το δημιουργικό τμήμα και πιο συγκεκριμένα οι δημιουργικές ομάδες που δημιουργούν και επινοούν τις ιδέες της καμπάνιας.
Το δημιουργικό τμήμα παρουσιάζει γενικά ένα χαρτοφυλάκιο εργασίας στην εταιρία για κριτική. Οι εταιρίες αναζητούν ακατέργαστα δημιουργικά ταλέντα, κάποιον που είναι ενθουσιώδης, πρόθυμος να μάθει και μπορεί να επιδείξει την ικανότητα να παράγει πολλά δημιουργικά. Δεν αναζητούν το ολοκληρωμένο άρθρο, αλλά αναζητούν κάποιον στον οποίο μπορούν να επενδύσουν τη μελλοντική τους φήμη και επιτυχίες.
Ως εκ τούτου, το μάθημα στοχεύει συγκεκριμένα στην ανάπτυξη ενός portfolio ή ενός βιβλίου δημιουργικής εργασίας κατάλληλου για μια καριέρα στον κλάδο της διαφήμισης. Θα χρησιμοποιηθεί μια σειρά εκστρατειών διαφόρων πλαισίων για την ανάπτυξη μιας ισχυρής δημιουργικής βάσης στην οποία βασίζεται η επιτυχημένη και αποτελεσματική διαφήμιση, όπου η ατομική δημιουργική προσέγγιση, η εργασιακή πρακτική καθώς και η εργασία σε προθεσμίες θεωρούνται καθοριστικής σημασίας για την επιτυχία του μαθητή και τις δυνατότητές τους να επιτύχουν στον κλάδο. Πρέπει επίσης να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό portfolio.
Graphic Communication (20credits)
Οι σπουδαστές επεκτείνουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους για την οπτική επικοινωνία εφαρμόζοντας τις ιδέες τους σε μια ποικιλία μορφών Γραφιστικής, τόσο παραδοσιακής όσο και σύγχρονης. Ενώ η εστίαση θα είναι πάντα στη δημιουργία ιδεών, η εφαρμογή σε διάφορες μορφές, όπως η συσκευασία και η επακόλουθη εξερεύνηση υλικών, η δημιουργία εικόνων και η τυπογραφία θα επιτρέψουν στους σπουδαστές να ενισχύσουν τις πρακτικές τους δεξιότητες και γνώσεις.
Global Issues and the Ethical Designer (20credits)
Αναπτύσσεται η γνώση των σπουδαστών σε σημαντικά θέματα που συνδέονται με το σχεδιασμό, όπως το περιβάλλον, η παγκοσμιοποίηση, η εκπροσώπηση των φύλων, η ισότητα και η διαφορετικότητα. Μέσα από διαλέξεις, σεμινάρια και μια γραπτή εργασία, ενθαρρύνονται να εξετάσουν τον ηθικό τους ρόλο ως αναπτυσσόμενοι σχεδιαστές. Εξοικειώνονται επίσης με τρόπους εξέτασης ενός σημαντικού γραπτού έργου (τη διατριβή στο 3ο Έτος) που βασίζεται σε ένα θέμα σχετικό με τη δική τους πρακτική. Ολοκληρώνουν το μάθημα έχοντας αναπτύξει μια σχεδιαστική φιλοσοφία, η οποία δυνητικά επηρεάζει τον τρόπο εργασίας και τη σκέψη τους όσον αφορά την δουλειά τους.
Motion Graphics 2 (20 credits)
Σ’αυτό το μάθημα οι σπουδαστές καταλαβαίνουν πώς να συνδυάσουν μερικές από τις βασικές τεχνικές που έμαθαν στο πρώτο στάδιο, για να δημιουργήσουν πιο προηγμένα εφέ. Συνεχίζουν να ερευνούν και να πειραματίζονται με νέες τεχνικές και να εξερευνούν τις δημιουργικές και οπτικές δυνατότητες των επαγγελματικών γραφικών κίνησης. Αυτό το μάθημα προάγει τις δεξιότητές τους στη σχεδίαση κίνησης χρησιμοποιώντας τυπικές εφαρμογές του κλάδου όπως το Adobe After Effects.
Οι πρακτικές εργασίες βοηθούν τους σπουδαστές να επιδείξουν τεχνικές και δημιουργικές ικανότητες και δεξιότητες παρουσίασης.
Creative Team Campaigns (20 credits)
Αυτή το μάθημα τριών επιπέδων δίνει μια άλλη ευκαιρία να παραχθεί περισσότερο έργο για το «Βιβλίο», π.χ.: το portfolio του πτυχιούχου που τελικά θα παρουσιαστεί σε πιθανούς εργοδότες στον κλάδο της διαφήμισης.
Οι σπουδαστές ενθαρρύνονται να δικτυωθούν με τον κλάδο προκειμένου να αρχίσουν να παρουσιάζουν το προφίλ τους και τη δουλειά τους. Μέρος του μαθήματος είναι και η συμμετοχή των σπουδαστών σε διαγωνισμούς διαφήμισης και σχεδιασμού υψηλού προφίλ, όπως η British Design and Art Direction Association in Integrated Communication, Brand Identity, Open Brief Advertising Campaigns Poster κ.λπ.
Advertising Practice the BOOK 2 (20 credits)
Η διαφημιστική βιομηχανία υποχρεώνεται από τους πελάτες της να παράγει δημιουργικές και αποτελεσματικές λύσεις στις εμπορικές επιταγές βάσει των οποίων επιβιώνει και ευημερεί. Το μηχανοστάσιο της δουλειάς της εταιρίας είναι οι δημιουργικές ομάδες που δημιουργούν και επινοούν καμπάνιες που διευκολύνουν τις φιλοδοξίες των πελατών τους. Ένα χαρτοφυλάκιο εργασίας που παρουσιάζεται στον οργανισμό από έναν πιθανό υπάλληλο είναι η βάση πάνω στην οποία ο οργανισμός δεσμεύει τη φήμη και τις επιτυχίες του. Ως εκ τούτου, η ενότητα στοχεύει συγκεκριμένα στην ανάπτυξη ενός portfolio ή ενός «βιβλίου» δημιουργικής εργασίας κατάλληλου για μια καριέρα στο δημιουργικό προσκήνιο της διαφημιστικής βιομηχανίας.
Η σειρά των καμπανιών που παράγονται σε αυτήν την ενότητα έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε μια γρήγορη ανάκαμψη. (Περίπου μία εβδομάδα ανά καμπάνια).
Απαιτείται μια σειρά από καμπάνιες ειδικά για διαφορετικά μέσα για την ανάπτυξη μιας πλήρους κατανόησης της αγοράς-στόχου και της χρήσης των μέσων. Η δημιουργική «ιδέα» θα πρέπει ιδανικά να είναι «ουδέτερη για τα μέσα» και επομένως αρκετά ευέλικτη ώστε να «σπρώχνεται/εκτελείται» μέσω μιας σειράς μέσων.
Όλη η δουλειά πρέπει να βασίζεται σε μια ισχυρή στρατηγική και μια ξεκάθαρη δημιουργική «ιδέα».
Δουλεύοντας σε αυστηρές προθεσμίες, η διαχείριση χρόνου θα πρέπει να θεωρείται σημαντικό μέρος του προγραμματισμού κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του σπουδαστή και τις δυνατότητές του να επιτύχει στον κλάδο.
Design Research Project (20 credits)
Αναπτύσσεται μια σε βάθος έρευνα για ένα συγκεκριμένο θέμα επιλογής του σπουδαστή, που είναι σχετικό με αυτόν ως αναπτυσσόμενο σχεδιαστή ή ένα θέμα εμπνευσμένο από την ευρύτερη κοινωνία.
Αναπτύσσονται ερευνητικές και οργανωτικές δεξιότητες μέσα από διαλέξεις, σεμινάρια και συζητήσεις. Ολοκληρώνεται το μάθημα με τη παράδοση μιας διατριβής (3500 έως 4500 λέξεις), που υποστηρίζεται από μια σαφή κεντρική ερώτηση και υπόθεση σχετική με το επιλεγμένο θέμα. Η έρευνα που διεξάγεται σε αυτό το μάθημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τα θεμέλια για το μεγάλο τελικό project (τη διπλωματική εργασία), το μάθημα EXD300, αν και αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
Major Final Portfolio (60 credits)
Εφαρμόζονται οι δεξιότητές και οι γνώσεις στην έρευνα και την ανάλυση για να αναπτυχθούν ιδέες, έννοιες και σχέδια για την πρόταση της τελικής μεγάλης εργασίας , που αποτελεί την διπλωματική εργασία.
Σ’αυτή την τελική εργασία επιδεικνύεται η ικανότητά του κάθε σπουδαστή να επιλέγει και να χρησιμοποιεί κατάλληλες στρατηγικές, μέσα, δεξιότητες, εργαλεία και μεθόδους για να αναπτύξει σε επαγγελματικό επίπεδο τις ιδέες και γνώσεις, καθώς επίσης και την ικανότητά του να τις επικοινωνήσει αποτελεσματικά.
Find out what makes AAS a great place to study
Schedule an online meeting to learn more about us and our programmes.
Accepting applications for Fall and Summer terms.
Αξιολογείσαι σε ποσοστό που αγγίζει το 100% από τις εργασίες σου (projects). Δεν υπάρχουν καθόλου γραπτές εξετάσεις και απομνημόνευση.
H κάθε εργασία επιδέχεται κριτική σε καθορισμένη προθεσμία (deadline). Ο καθηγητής υποχρεούται σε προφορικό και γραπτό σχολιασμό (feedback), ο οποίος έχει ως στόχο να τονίσει τα δυνατά και αδύνατα σημεία της δουλειάς σου.
We have an excellent employment record with previous graduates working for some of the Greece’s top Graphic Design agencies while others have established their own creative design companies. Many graduates have successful careers within the wide area of Graphic Design, from advertising agencies to multi-disciplinary design groups. Other career opportunities exist within general design consultancies, in-house design studios, printing, education or freelance work. Our students also successfully progress onto MA Degrees.
Απολυτήριο Λυκείου (μεταφρασμένο στα Αγγλικά)
Αστυνομική ταυτότητα
Πτυχίο αγγλικής γλώσσας (π.χ.: test IELTS: 6,0)
Portfolio
Αίτηση εισδοχής (AAS Application Form)
You should apply direct to the AAS College. We accept applications throughout the year, but advise you to apply early. We would like to receive application forms before 30th of August.
All candidates are required to submit the following documents:
1. A Fully Completed Application
AAS Application Form completed
A scanned copy of your passport
2. English language certificate
Certified Photocopy of English Language qualification(s).
Undergraduate applicants must have a fluent command of the English language which can be proven via the following examinations:
TOEFL: paper based 550 / computer based 213 / Internet based 79-80 or
IELTS: 6,0 or other equivalent qualifications.
Candidates who have not acquired an English language qualification at the time of the submission of their application form are required to submit it at least one month before the commencement of the course.
3. Diploma of previous education
International Baccalaureate (IB) Diploma or six IB Subject Certificates, or A Levels obtained locally
Certified Photocopy of the Diploma of Secondary Education (High School Diploma), along with the final year’s academic transcript
Candidates who have not yet graduated from high school at the time of application, should submit the available academic transcripts from their current year of study, as well as a full transcript from the previous year of study
If the High School Diploma is produced in another language it should be translated and verified in English
4. Portfolio
You can send us approximately 20 examples of your work with a short written commentary. Most of this work
can be in the form of photographs on a CD or a PDF file. It is helpful for us to see examples of your original
drawings too.
submit your documents via email to: admissions@aas.gr
for large files use wetransfer.com
our response:
A member of our staff will contact you in 48 hours.
Accepting applications for 2021 Fall and Summer terms.